מה רואים שם?

מרבית הסובלים מראייה ירודה הם אנשים בני הגיל השלישי. לעתים הם מתקשים לנוע בקלות וחלקם גם מרותקים למיטה – מה שהופך את הצפייה בטלוויזיה לחשובה ויקרת ערך עבורם. אם הם סובלים מראייה ירודה, שלא מאפשרת להם לעשות זאת, זו יכולה להיות פגיעה משמעותית בשגרת חייהם ובאיכות חייהם.

הפתרון שלנו יוכל, ברוב המקרים, לשפר את חוויית הצפייה ולהפוך את התמונה למטושטשת פחות. בדיקת ה-VEP/pERG תאפשר לנו להתאים לכל אחד את המשקפיים הטלסקופיים הייחודיים עבורו, שיאפשרו לו לראות תמונה ברורה יותר, גדולה יותר וקרובה יותר.

למי זה מתאים?

המשקפיים הטלסקופיים מתאימים לאנשים שראייתם נחלשה כתוצאה ממחלות עיניים שונות, כמו ניוון רשתית, גלאוקומה, הפרדות רשתית, קוצר ראייה גבוה (מיופיה) ומקרים מסוימים של RP.

איך זה עוזר?

משקפיים טלסקופיות יעזרו לסובל מראייה ירודה לעשות את הדברים שעבור כל אחד אחר הם מובנים מאליהם, וישפיעו על תחושת העצמאות שלו וגם על חיי החברה שלו. הם מאפשרים:

  • לצפות בטלוויזיה כאשר שוכבים במיטה והטלוויזיה קטנה או רחוקה.
  • לשבת במרחק מהטלוויזיה, על הספה ביחד עם כולם, במקום להיצמד לטלוויזיה, להסתיר, להזיז רהיטים ולהוות מטרד.
  • מכיוון שניתן להוסיף למשקפיים הטלסקופיות עדשות שונות, ניתן להפוך אותן גם למשקפי קריאה, שבעזרתן ניתן להשתתף בפעילויות כמו עבודות יד, קריאת תווים, ולעתים גם צפייה בקולנוע ובתיאטרון.

 

"המשקפיים שלי הם החיבור שלי לחיים"

שאלות ותשובות
הכתוביות בסרטים מתחלפות מהר, כתובות בכתב קטן מאוד ובקונטרסט נמוך. לא ניתן להבטיח לכל אחד קריאה שלהן, אבל במקרים רבים כן ניתן לקרוא כותרות גדולות ויציבות שנראות על המסך. בנוסף, בדרך כלל המשקפיים הטלסקופיות יחוללו שיפור משמעותי בזיהוי הפרצופים והסיטואציה בתמונה.
אם ישיבה קרובה לטלוויזיה משפרת את הראייה, זה מצב מצוין. זה אומר שהשיפור בצפייה ממרחק נעים ונוח הוא כמעט ודאי, עם משקפיים טלסקופיות. הישיבה הקרובה לטלוויזיה לפעמים לא מתאפשרת – כששוכבים במיטה, או כשמבנה החדר לא מאפשר להזיז רהיטים – ובאופן כללי כולם יעדיפו תמיד לשבת במקום הקבוע, ביחד עם כל שאר בני המשפחה.
כן. בעלי תעודת עיוור זכאים לכ-35% החזר על משקפיים טלסקופיים ומיקרוסקופיים. אנחנו נגיש עבורכם את הניירת למרכז לעיוור. ההחזר מתקבל בערך כחודשיים מיום העברת המסמכים.
לא. הם ישמשו גם לפעילויות נוספות כמו קריאה או יצירה או מגוון עיסוקים אחרים שמצריכים ראייה מקרוב.
משקפיים טלסקופיים דורשים התאמה מיוחד, ורק אופטומטריסט מומחה לראייה ירודה יכול להתאים אותם, מפני שזו משימה הדורשת הכשרה מיוחדת, מיומנות וניסיון רב. האופטומטריסט שלנו עבר הכשרה בבריטניה ובארצות הברית, וגם הוזמן ללמד את הנושא במשלחת הומניטרית במסגרת ארגון אורביס.
צור קשר

    מלא את הפרטים

    שם:
    טלפון:
    דוא"ל:
    השאר הודעה: